Regulamin

1. Podstawowe informacje

1.1 Regulamin sklepu, o którym mowa, dotyczy zakupów dokonywanych przez klienta na stronie internetowej www.motoryjek.pl. Dokonanie zakupu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

1.2 Umowa dokonania zakupu zawierana jest z firmą

Motoryjek Natalia Faustynowicz
Ul. Batorego 49
17-100 Bielsk Podlaski
NIP: 5432084087 REGON: 527200455
Numer rachunku: 53 1240 5253 1111 0011 3303 2599
motoryjek@gmail.com +48 724 831 065

2. Zamówienia

Sprzedaż w niniejszym sklepie prowadzona jest jedynie dla osób prywatnych. Sklep nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

3. Złożenie zamówienia i potwierdzenie

3.1 Dokonanie zamówienia odbywa się poprzez dodanie produktów do koszyka oraz opłacenie jego wartości. Po dokonaniu zamówienia, jako potwierdzenie klient otrzymuje automatyczną wiadomość e-mail z podziękowaniem i jednoznacznym potwierdzeniem dokonania transakcji czyli zawarcia umowy.

3.2 Po spakowaniu zamówienia klient otrzymuje kolejnego maila z ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia na adres e-mail, który podał przy składaniu zamówienia.

3.3 Zamówienie może zostać anulowane. Staje się to w momencie pojawienia niezgodności magazynowych oraz przy podaniu nieprawidłowych informacji przez klienta, nieprawidłowego dokonania płatności lub podejrzenia próby oszustwa. W takich przypadkach klient poinformowany jest niezwłocznie o zaistnieniu powyższej sytuacji.

4. Ceny i informacje zawarte na stronie

4.1 Przy dokonywaniu zamówienia obowiązują ceny podane na stronie internetowej w momencie składania zamówienia. Wszystkie ceny zawierają obowiązujący podatek VAT. Do cen należy doliczyć podawane oddzielnie koszty związane z transportem oraz mogące wystąpić dodatkowe koszty płatności.

4.2 Może się zdarzyć, że cena lub informacja o produkcie zamieszczona na stronie internetowej jest nieprawidłowa. Nie będzie więc ona miała zastosowania do zamówienia nawet w przypadku otrzymania potwierdzenia e-mail o złożeniu zamówienia. Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze informacje oraz ceny podawane były prawidłowo, jednak, gdy stanie się inaczej, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

4.4. Grafiki oraz zdjęcia pojawiające się na stronie internetowej są poglądowe. Sprzedawane przedmioty mogą się nieznacznie różnić w rzeczywistości, co spowodowane jest różnicami w partiach produkcyjnych czy też odzwierciedleniem kolorów w różnych urządzeniach, którymi można dokonać zakupu na stronie (komputery, tablety, telefony).

5. Płatność

5.1 Sposoby płatności są różne (bankowość elektroniczna, BLIK i inne). W zależności od tej, którą wybierze klient, na ekranie wyświetlą się dodatkowe informacje z nią związane tj. sposób jej dokonania oraz ew. dodatkowe koszty.

5.2 Dokonując zakupu, klient zawiera także osobną umowę o płatności z dostawcą usług płatniczych.

5.3 Rodzaje płatności i dodatkowe informacje znajdują się na stronie:

6. Transport i dostawa

Sposoby dostawy

6.1 Wszystkie sposoby dostawy pojawiają się w momencie dokonywania płatności. Klient ma możliwość wyboru dla siebie najkorzystniejszej opcji i podobnie jak w przypadku płatności, dodatkowe informacje związane z wysyłką pojawiają się na ekranie. Zamówienia mogą być wysyłane w całej Europie.

6.2 Zamówienia złożone poprzez stronę internetową staramy się zawsze dostarczyć w jednej dostawie, w trosce o środowisko. Kiedy jednak na któryś produkt trzeba poczekać nieco dłużej, co wiąże się z jego dostępnością magazynową, klient ma prawo poprosić o podzieloną wysyłkę.

6.3 Rodzaje transportu oraz wszelkie informacje z nim związane znajdują się na stronie:

Koszty transportu

6.4 W zależności od zakupionych produktów, wybranej opcji dostawy i całkowitej kwoty zamówienia, mogą zostać naliczone opłaty za transport. Koszt transportu jest zawsze podawany przy kasie podczas dokonywania zakupu.

6.5 Produkty wielkogabarytowe zawierają odpowiednią informację na stronie.

Czas realizacji zamówienia

6.6 Szacowany przewidywany czas realizacji zamówienia jest widoczny w momencie dokonywania zakupów oraz w automatycznym potwierdzeniu zamówienia i może się różnić w zależności od wybranych produktów i metody dostawy.

Nieodebrane przesyłki

6.7 Klient ponosi odpowiedzialność za odbiór przesyłki zgodnie z instrukcjami przekazanymi mu w momencie składania zamówienia.

6.8 Paczki w punktach odbioru, które nie zostaną odebrane w czasie określonym w powiadomieniu, zostaną zwrócone do sklepu. W przypadku dostawy do domu i nieodebrania, bądź odmówienia odbioru przesyłki, paczka również zostanie zwrócona do sklepu.

6.9 W takich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty administracyjnej równej poniesionym przez nas kosztom manipulacyjnym i wysyłki.

7. Anulowanie zamówienia i odstąpienie od umowy

7.1 Klient ma prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu w terminie do 14 dni od dnia odebrania przez niego lub osobę działającą w jego imieniu produktu zakupionego na stronie internetowej.

7.2 Prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu dotyczy tylko produktów w stanie nienaruszonym, zawierającym wszystkie oznakowania, naklejki i etykiety.

Wyjątki dla niektórych produktów

7.3 W przypadku niektórych produktów prawo do anulowania lub odstąpienia od umowy nie obowiązuje. Dotyczy to produktów, które zostały wykonane wyłącznie na potrzeby klienta lub w inny sposób nadano im wyraźnie indywidualny charakter. Jeśli prawo do anulowania lub prawo do zwrotu nie ma zastosowania, zostanie to podane w odniesieniu do danego produktu.

Obniżenie wartości towaru

7.4 Klient ma ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, niemniej jednak otwarcie opakowania i obejrzenie produktu odbywać się może jedynie w zakresie niezbędnym do oceny jego chara ketu. Pełen zwrot należności odbędzie się w przypadku rezygnacji w ciągu 14 dni od otrzymania produktu i zarejestrowaniu tego faktu przez formularz na stronie, bądź skontaktowaniu się ze sklepem. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w nienagannym stanie.

7.5 Jeżeli konsument pozostawi na produkcie widoczne ślady użytkowania, firma ma możliwość dokonania potrącenia, będącego odszkodowaniem za zmniejszenie wartości towaru. Takie potrącenie jest dokonywane poprzez porównanie wartości produktu w momencie zwrotu z wartością oryginalną w momencie zakupu. Aby uzyskać pełny zwrot płatności, zalecamy zatem odesłanie produktu w oryginalnym stanie.

Anulowanie zamówienia/zwrot produktu

7.6 Anulowanie bądź zwrot można łatwo zarejestrować za pośrednictwem formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej.

Koszty przesyłki zwrotnej

7.7 W przypadku skorzystania z naszego formularza zwrotów odesłanie produktu jest bezpłatne. Jeśli klient decyduje się na samodzielne odesłanie produktu, związane z tym koszty nie zostaną zwrócone.

Zwrot płatności

7.8 Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep zwróconego produktu. Odbywa się to za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych, w formie takiej, jak płatność dokonana za zamówiony produkt.
Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia lub straty podczas wysyłki zwrotnej, które są spowodowane jego zaniedbaniem.

7.9 W przypadku zwrotu całego zamówienia, zwrot płatności obejmuje wszelkie koszty dostawy zapłacone w momencie dokonywania zakupu. Dotyczy to jednak tylko kosztów standardowego transportu. Dodatkowe koszty wysyłki wynikające z wyboru droższej opcji wysyłki nie zostaną zwrócone.

8. Gwarancja

8.1 Jeśli produkt jest wadliwy, klientowi przysługuje prawo do reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumenta. Reklamacja powinna zostać zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu wady bądź jej wystąpieniu.
Prawo do reklamacji wygasa po upływie dwuletniego okresu odpowiedzialności.

8.2 Złożenie reklamacji wymaga kontaktu ze sklepem;

e-mail: motoryjek@gmail.com

8.3 Po dokonaniu oceny reklamowanego produktu, należy stwierdzić zasadność reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji może trwać do 14 dni roboczych. W przypadku jej zasadności produkt zostanie naprawiony, wada usunięta, bądź nastąpi wymiana produktu na nowy. Jeśli jednak nie ma możliwości dokonania żadnego z wymienionych działań, klient ma prawo do żądania obniżenia ceny lub anulowania zakupu zgodnie z obowiązującym w danym kraju prawem.

8.4 Jeśli produkt nie jest wadliwy, sklep ma prawo odmówić przyjęcia reklamacji.

8.5 Produkt wadliwy, który zostanie wysłany do sklepu bez uprzedniego kontaktu traktowany jest jak standardowy zwrot i tym samym, podlega jego standardowej procedurze.

9. Rabaty i promocje

9.1 Na stronie internetowej pojawiają się okresowo ceny promocyjne, kody rabatowe bądź inne rodzaje promocji. Opatrzone są one odrębnymi warunkami. Okres promocji nie może zostać przedłużony. W przypadku wyprzedania zapasów magazynowych w okresie promocji, sklep nie oferuje podobnych produktów. Promocje nie łączą się z innymi, bądź rabatami.

9.2 Przy stosowaniu ceny promocyjnej na stronie znajduje się także informacja o najniższej cenie danego produktu w ciągu ostatnich 30. dni.

10. Nasze zobowiązania

10.1 Sklep odpowiedzialny jest w przypadku jakiejkolwiek wady produktu, opóźnienia dostawy, za poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konsumenta. Dodatkowo obowiązany jest do niezwłocznego poinformowania klienta o wszelkich możliwych opóźnieniach czy odstępstwach. Odpowiedzialność za te szkody nie obowiązuje w przypadku niepodjęcia przez klienta odpowiednich kroków do ich uniknięcia tj. odpowiednie zabezpieczenie odsyłanej przesyłki bądź innych mogących narazić produkt na dodatkową szkodę.

10.2 Sklep nie ponosi także odpowiedzialności za szkody spowodowane przez niezależne okoliczności, trudne do przewidzenia tj. klęski żywiołowe, pandemie, strajki czy wojny.
Jeśli z ich powodu sklep nie jest w stanie spełnić wymagań niniejszego regulaminu, klient ma prawo do odstąpienia od umowy.

11. O Regulaminie Sklepu

11.1 Właścicielem niniejszego regulaminu jest motoryjek.pl. Sklep zastrzega sobie możliwość jego zmiany. Klienta obowiązuje regulamin widoczny na stronie internetowej w momencie dokonywania zakupu.

12. Pytania dodatkowe

12.1 W przypadku wystąpienia jakichkolwiek dodatkowych pytań należy kontaktować się ze sklepem poprzez e-mail lub telefonicznie.